AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumu yaşıyorum. Çok insan sevmem ve çok duygulu değilim insanlara karşı fakat forumda bir vefat haberi duyunca ayrı bir üzüntü oluşuyor.

Allah yakınlarına sevdiklerine sabır versin.. mekanı cennet olsun inşallah..
Aynı şey bendede oluyor hocam. Bundan daha 1 hafta öncesine 2 hafta öncesinde hayatına devam ediyordu. Çalışıyordu para kazanıyordu, Forumda birçok mesajı kounusu vardı ve insani birçok şey.
Şimdi....

insan böyle şeyleri duyunca sorguluyor. Milyarların olsa ne yazar ki? epi topu en fazla 70 - 80 sene senin o milyarlar. Sonra ne olacak?

Allah rahmet eylesin...