BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şirket kurdum borçla, trendyol e-ticaret yapıyorum aynı zamanda çalışıyorum. Çalışıp borçlarımı ödüyorum trendyoldan kazandığım parayı da borçlara ödüyorum haliyle bir süre sonra +'ya çıkacağız. Ciddi borçlar değiller 50 bintlcik. Böyle bir şey düşünülebilir.
trendyol kazandırmıyor diyorlar hocam