İyi günler umarım gününüz iyi geçiyordur. 3 yıla yakındır x oyun şirketinin türkiye moderatörlüğünü yapmaktayım. R10'da olsun veya genel olarak çok akitf olarak x oyun ile alakalı arama, bilgi paylaşımı, satış (yasak ama ) yapılmaktadır. Bu süreçte, sektörle ilgili güncel ve bilgi verici blog siteleri bulma konusunda zorluk yaşıyorum. Bu bağlamda, kendi blog sitesini açmak ve bu alanda bir yer edinmek istiyorum. Sizce bu fikir üzerine ne düşünüyorsunuz? Fikirleriniz benim için önemli olacaktır. Teşekkür ederim!