Fabrikanın yanında ufacık porsiyon pilav için 70 lira yazan yer var oturunca 200 lira altına kalkamıyorsun. Az ilerisinde görünüşü daha iyi, içi daha temiz, tabağı önünüzde hazırlayan yer 300 gr pilav + 100 gram tavuk pilavı 66 liraya satıyor yanında turşu yoğurt falanda var hepsi bitmiyor.

Bunun b*kunu çıkaranlar esnaflar maalesef. Bomboş böreğe 250 lira yazar 500 yazar. İnsafına kalmış. Piyasa bozukken herkes cebini doldurma derdine düşmüş. 1 palet almanıza gerek olmayan 24 lü alınca tanesi 7 liraya gelen meşrubatlara 30-35 TL fiyat yazıyorlar.