midasta halka arzlar oluyor ama hepsi olmuyor olduğu zamanda genelde bildirim gönderiyor. Ne kadar lot girersen o kadar lot alamazsın. Eşit dağıtım var oransal dağıtım var halka arzı yapana göre değişiyor örneğin sen 100 lot max, 1 lot min girdin ama hisse 10 lot dağıttıysa 90 lot ücreti geri iade eder 10 lotu da sana verir ama sen max 100 lot yerine 5 lot girersen lot vermez
Gireceğin halka arza göre değişir. "X Halka arz kaç lot verir" şeklinde arat zaten yazıyorlar 2 milyon kişi katılırsa şu kadar lot verir vs gibisinden
Bu iskonto %20 ve t1-t2 bakiye ne demek oluyor