Uzun zaman oluyor R10'a girmeyeli, bundan yıllar evvel takılırdım buralarda, baya zaman geçmiş üzerinden, komple değişmiş buralar. Eskiden grafik, web tasarım ve makale yazarlığı yaptığım dönemlerde burada ve birkaç forumda birlikte takılırdım. Sonra İnternet sarmayınca bilgisayar mühendisliğine değil de hukuk fakültesine gitmeye karar verdim. Üniversite bitti, mesleğe başladık ve web sitesini kuralım derken siteyi tasarlayan kardeşim @wanderlust foruma geri çağırınca geleyim dedim..

Aranıza tekrardan katıldım, selam bu arada..