çok geçmiş olsun hocam
ihmalden hayatı kaymalı o doktorun
Teşekkürler hocam
Geçmiş olsun hocam, sağlık bakanlığını arayarak şikayette bulunabilirsiniz.
Maalesef ki devlet hastanelerinde tedavi olmak gibi bir şey yok. 5 dk yüzüne bakıp gönderiyorlar.
Çok haklısınız, aynı sorunu daha önce babamda da yaşadım epilepsi nöbeti geçirmişti babam, 6 aylık kontrole gittik, odada 30sn anca ilgilenmiştir direkt olarak ilacı bırak diyip kapıdışarı etti üzerinden 5 - 6 gün geçmeden yine nöbet geçirmişti. Epilepsi ilacı doz düşürümü yapılarak bırakılan bir ilaçmış. Bu doktorun dediğine güvenerek normal yaşamına devam edecek şekilde iş hayatına devam etmişti, nöbeti eğer ki iş başında geçirseydi yine sonucu kötü olabilirdi. Bu olayın üzerine özel hastaneye gittik Nöroloji doktoru ile yaklaşık 30 dk konuştuk gayet ilgililerdi daha detaylı filmler çekildi ve epilepsi tanısı tam anlamıyla konuldu ilaç tedavisine başlanıldı, bu hayatta para her kapıyı açar