Geçmiş olsun hocam, sağlık bakanlığını arayarak şikayette bulunabilirsiniz.

Maalesef ki devlet hastanelerinde tedavi olmak gibi bir şey yok. 5 dk yüzüne bakıp gönderiyorlar.