Hastamız 78 yaşında, fenalaştığı gün özel bir hastaneye götürdük çekilen filmlerde şah damarının %96'sı tıkalı olduğu söylendi. En kısa sürede kalp ve damar hastalıklarına görünmeniz gerekiyor dediler. Yaşadığımız ilçede kalp ve damar hastalıkları doktoru olmadığı için en yakın hastane Alanya Alaaddin Keykubat Üni. ve Araştırma hastanesine ileri tarihli bir sıra aldık. Doktor filmleri inceleyip hiçbir şeyiniz yok, ilaç tedavisi ile iyileşmiş diyip geri dönderdi bizi. Üzerinden 1 hafta geçmeden hastamız kısmi felç geçirdi, Çekilen filmlerde beyinin bir kısmına kan gitmediği için bilinç kaybı, konuşma bozukluğu vs. gibi sorunlar ortaya çıktı. Peki bu doktoru herhangi bir şekilde şikayet etme hakkımız var mıdır. Hastanın yaşından dolayı belki müdahale etmek istememiş olabilir ama en azından bu konuda uyarabilirdi, hastayı yalnız bırakmayın ileride sorunlar oluşabilir vs.