R10 davetiyesinden bahsediyorsanız daha 1 aylık bile üye değilsiniz çok beklersiniz
R10 Davetiyesinden bahsediyorum...
Başka birinin bir hesabı var 1 yıldan fazla oldu o ne zaman başkasına gönderebilir diye merak etmiştim...
Bir arkadaş daha kayıt olmak istiyor...