Şöyle bir uyarı alıyorum. Bu aslında bir kaç haftadır böyle. O zaman da görmüştüm ama unutup gitmişim. Bugün de bir arkadaşımıza davetiye atacaktım sorun yaşadım. Moderatörlerimiz bu konuda beni aydınlatabilir mi. Acaba bir şeyleri yanlış mı yaptık bilmeden. Teşekkür ederim