5 adet siparişi iptal etmek zorunda kaldım.
Şimdi yeniden ürün açtım puanım 9.2 fiyatım birinci sırada olması gerekirken
Bugün beni sıraya dahi almadılar

Ne yapmam gerek bilginiz var mı ?
Konuda stoğun kendinden açıldığını iddia etmişsiniz orayı atlamışım. Trendyol Destekten ürün işlemine ait loglamayı talep edersiniz 3 gün içinde gönderirlen ancak muhtelmelen sizin tarafınızdan açıldığını söyleyecekler. Hesabınıza sizden başka birinin erişimi yoksa ve entegratör kullanmıyorsanız (olası entegratörün hatalı stok göndermesi durumu yoksa) bir sornuç alınabileceğini düşünmüyorum. Bizim ürünlerimiz 100-1000 TL arasında benzer durumu son 4 yıl içerisinde birkaç sefer yaşadık hep log talep cevabında sizin tarafınızdan açılmış denildi.