Adsense'i satın aldığım kullanıcı @yazilimfrondend; kendisiyle 10 bin TL'ye anlaşma yapmıştık. 9 bin TL peşin 1 bin TL bir hafta sonra idi. Şimdi benden 1 Bin TL'yi istiyor. Ben ticarette doğruluğa inandığım için göndereceğim fakat sizlere sormak istiyorum Siz olsanız gönderir miydiniz?

Arkadaş benim haberim yok kardeşim diyor. Benim sattığım gün kısıtlama görünmüyordu diyor...