bir süredir bende araştırıyorum hava temizleme cihazlarını ancak son zamanlar da elektrik faturasını baya şişirdiği hakkında bir kaç yorum okudum. kullanan arkadaşlar ne gibi + fatura ödüyor bilgi verir misiniz lütfen.