dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ay duzenli 3 kere kredi karti limit arttirma talebinde bulunurm. Her seferinden ret aliyorum. Gordugunuz gibi dusen bir sey yok.
Kredi karti ile kredi farkli demeyin, ikisi de kredili urundur.




Kredi kartı limit artırımında bulunma.
Yaptığın işlemin anlamı, ben senin paranı kullandım ama ödeyemiyorum. Şu anda zaten sıkışığım ama az bişi rahatlamak için senden daha fazla para istiyorum.
Nasıl olduğunu anlamadan o limitinde dolacak ve ödemen artacak. Bence bu parayı alma.
Banka olsam bu bende sana para vermezdim.

Para, ödemesinde zorlanan kişiye verilmez. Para , parası olup iş yapan, ticaret yapan , bir şekilde kendini sağlama almış , verdiği parayı kullanacak kişiye verilir.

Eğer zorlanıyorsan kredi limitlerini artırma şu vakit. Eğer bu parayı kullanıp katlayacaksan paran varmış gibi davran.