DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocam, bir hafta sonra hatırlatın hakimin kararını buraya yazacağım.
hocam dilekçenin böyle bir illetliği var. o yüzden dilekçe verirken çok sorarlar eminmisin son kararınmı diye. verdim bitti iş. kayda girip işleme başlanınca durdurulamayan bir şey bu dilekçe.
konuyu bilmediğimizden ancak bu kadar yardımcı olabililoyoruz.