hocam dilekçenin sehveni olmaz. dilekçeyi verince işleme alınınca herşey başlamış olur. zaten sizin söylemenize 20 yerde işlem görmüş.
dilekçenin içeriğini bilmediğimiz için yapılabileekleride çok söyleyemeyiz.
Tamamdır hocam, bir hafta sonra hatırlatın hakimin kararını buraya yazacağım.