DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır hocam, çok teşekkürler. İlgili yasayı bulamadım.



Şeklinde yazdım ne kadar doğru acaba. Hiç madde yazmasam da olur mu. En uygun madde bu var.
Madde belirtmeye gerek olduğunu düşünmüyorum yanlış yönlendirme olmasın tabi ama dediğim gibi durumu izah eden bir dilekçe gönderin, tarihli gönderilen dilekçe sehven gönderilmiş olup dikkate alınmamasını talep ederim dersin,