Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, tr proxyleriniz kaliteli ve iyi mi hocam? Bide uzak masaüstüne kurulumu tek seferlik istediğimiz gibi ayarlayıp kurabilir misiniz bir ara demonuzu denedim ama yapamadım sürekli hata veiryor ing olarak.
Evet, kaliteli. Kendi proxy sağlayıcınız var ve memnunsanız, kullanmaya devam edebilir ve programa entegre edebilirsiniz zaten. Tüm proxy ve proxy türlerini destekler.

Tarafımıza sunucu bilgilerini iletmeniz halinde, kurulum sağlayıp teslimini yapabiliriz.