GTURKMEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ekledi karakter hatası verdi veritabınına ekleyince ( þýðý ) vs gibi ıüğşçö gibi kelimlerde hata yapıyor birde dosya içinde aynı kelimeden olan yere kadar ekliyor orada hata verip eklemiyor devamını
<?php
$host = "localhost";
$dbname = "";
$username = "";
$password = "";
$charset = "utf8mb4";

try {
    $pdo = new PDO("mysql:host=$host;dbname=$dbname;charset=$charset", $username, $password);
    $pdo->setAttribute(PDO::ATTR_ERRMODE, PDO::ERRMODE_EXCEPTION);
} catch (PDOException $e) {
    die("Veritabanı bağlantısı başarısız: " . $e->getMessage());
}

$dosyaAdi = "veriler.txt";

try {
    $dosya = fopen($dosyaAdi, "r");

    $kaydedilenSatirlar = array();
    while (!feof($dosya)) {
        $satir = fgets($dosya);

        if (!empty($satir) && !in_array($satir, $kaydedilenSatirlar)) {
            $stmt = $pdo->prepare("INSERT INTO tablo_adi (sutun_adi) VALUES (:deger)");
            $stmt->bindParam(':deger', $satir, PDO::PARAM_STR);
            $stmt->execute();

            $kaydedilenSatirlar[] = $satir;
        }
    }

    fclose($dosya);
    echo "Veriler başarıyla veritabanına eklendi.";
} catch (Exception $e) {
    echo "Hata oluştu: " . $e->getMessage();
}
?>
Bu kodu dener misiniz?
Lütfen cevaplarken yorumu yanıtla diyerek cevaplayın hocam yoksa bildirim gelmiyor


Ek olarak bu işlemin daha kolay bir yolu da var hocam.
Siz bana özelden anydesk verin ben hızlı bir şekilde yapıvereyim hocam bu konuyu