Model konusunda şuan bilgim yok ancak bilgisayarı ekstra bir monitör olmadan kullanacaksanız kesinlikle 17.3 inç tavsiye ediyorum.
Kesinlikle haklısınız hocam bende 17.3 inc düşünüyorum laptop ekran konforu olarak çok 15.6 ya göre çok fark ediyor.
Anlaşılan büyük ekranda oyun oynamak istiyorsunuz ancak küçük ekranlı bir laptop almanızı tavsiye ederim çünkü biryerden biryere götürmesi daha rahat oluyor . Küçük ekranlı bir laptop ve birtane 27 inç en az 144 hz bir monitör alıp bu laptopa bağlayın hem masaüstü hemde dizüstü nün keyfini çıkarın . 16 inç de alsanız 17 de alsanız bu küçük ekranlarda oyun zevkli olmuyor.Linkini gönderdiğim pcye göz atabilirsiniz :
https://ty.gl/7ng0rsxirb
Dogru hocam MSI thin modelleri 17.3 inclerde çok çok kaba durmuyor nedense.
Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim.
RTX4060' altı bir laptop ve RTX3000 serisi eski modelleri almayın yeter.
Teşekkür ederim hocam,