Sadece istikrarlı olun 1 hafta günde 10 saat çalışıp 1 hafta boş yatacaksanız hiç girişmeyin Yazılım nankördür çok çabuk unutursunuz eğitimlerden çok sadece proje yapın çok senior yazılımcı tanıdım çok basit birşeyi internet kullanmadan yaz desen yazamazlar olması gerekende budur ezberlemeyin mantığını anlayın internetiniz her zaman olucak ve her zaman internetten bakarak yazacaksınız. Eğitimlere para dökmenize hiç gerek yok. 5 - 6 ay sonra %40-%60 tabiri tamamen saçma bir tabir öyle birşey asla mümkün olmayacak sürekli 10 yıllık deneyiminiz olsa bile hergün birşeyler öğrenceksiniz.