Arkadaşlar hayirli forumlar
ben yazilim öğrenmek istiyorum
şuanda udemyde sadik abiden aldiğim web gelişimi kursuna çalişiyorum html javascript vs hepsini detayli anlatmiş sirayla izliyorum kursu 3-4 ay önce almiştim yeni firsat buldum
ben yazilimi kendimi geliştirmek amaçli ve çaliştiğim şirkette yukselmek için öğrenmek istiyorum 5-6 ay sonra yazilim da yaklaşik %40-%60 aşama kaydetmek için önerileriniz nelerdir nasil çalişmaliyim ilk nereden başlamaliyim öğretici uygulamalar vs nelerdir ve bilgisayar 10 senelik eski bu ilerde eğitimde öğrendiklerimde pratikte sikinti yaratir mi i 1 2 3 4 hangi nesil pc alsam beni uzun vade götürür
aranizda da sifirdan başlayip öğrenen illaki vardir nasil başardiniz şimdiden teşekkürler
insta reklamlar da 10k 15 k 5 k 8k vs gibi eğitimler satan şirketler var bunlar mantikli gelmedi sizce ???