Keske olsa 5000 olsun hatta her twitin altinda mavi tikli etiklesim alıp para kazanmaya çalışan troll görmekten bıktım.
Hiç bir manevi , insani değer tanımıyorlar twitterdan 5-10$ kazanacağım diye.