mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç günde aldınız onay hocam, daha önce red yedi mi ilk başvuru mu?
Hocam blogspot vardı. Onda bi red yemişti. Politika linkleri tam düzenli olmadığı için red yemişti bi. Bu domai'de ilk başvuru ve onay