Selamlar, beni korkutan tek şey de bu hocam, nakit akışının yavaşladığını da hesaba katarsak, atılan adımlar tutmazsa banka öttürür bizi

Borç kime karşı peki hocam? Eşe dosta mı, bankaya mı?
eşe dosta borçlanacağıma tefeciye borçlanırım hocam ya

elbette banka ^^