cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%4 üzeri oranlarda bir şey yapamazsın boşa kürek çekersin
Selamlar, beni korkutan tek şey de bu hocam, nakit akışının yavaşladığını da hesaba katarsak, atılan adımlar tutmazsa banka öttürür bizi

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ben hocam
borçlanmadan iş yapamıyorum :d

Borç kime karşı peki hocam? Eşe dosta mı, bankaya mı?