Dediğiniz gibi " her ay 3 kere düzenli " bu insanlar komisyonunu alamadığında sizin gibi ayda 3 sefer başvurmuyorlar. Siz en iyisini bilirsiniz tabikide. Ben yaşayıp görmesin insanlar diye gördüğümü ve yaşadığımı söylüyorum.
Banka limit koydugu icin 3 kere

.