mivuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben fuat çakmak diye bir arkadaşla yaptım instagramda mevcut 1200 küsürdü puanım. 30 binlik iş bankası kk 10 binlik denizbank kk 4 bin ek hesap vs vs çıkarttı. Tabi komisyonunu yolladım toplam çıkardığı tutar ne kadarsa onun yüzde 15 ini istiyor.
1200-1300 skorlar ve üstü zaten normalde de verir, sadece biraz daha beklenmesi gerekiyor; önemli olan 1100 ve altında çıkartmak zaten ki çok riskliye giriyor alamayanların çoğu.