dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ay duzenli 3 kere kredi karti limit arttirma talebinde bulunurm. Her seferinden ret aliyorum. Gordugunuz gibi dusen bir sey yok.
Kredi karti ile kredi farkli demeyin, ikisi de kredili urundur.





Dediğiniz gibi " her ay 3 kere düzenli " bu insanlar komisyonunu alamadığında sizin gibi ayda 3 sefer başvurmuyorlar. Siz en iyisini bilirsiniz tabikide. Ben yaşayıp görmesin insanlar diye gördüğümü ve yaşadığımı söylüyorum.