darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümüş olanı bendeki 2 sene önce aldım. 5 senedirde sadece nemlendiricisi olanını kullanıyorumdum cocuk için.

Parfum toz oda kurulugu ve alerjenle ilgili bir sıkıntınız varsa mükemmel.
teşekkür ederim hocam, toza alerjim var 15 dakika kesintisiz hapşurduğumu biliyorum. Birde 2 kedim var onlarada çalışma odasına giriş çıkışı açmam gerekiyor o yüzden temiz hava şart