YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15m2 oda için dyson büyük olmazmı hocam? Dyson v15 kullanıyoruz ve çok memnunuz. https://www.dyson.com.tr/dyson-purif...de-beyaz-altin mı hocam sizdeki?
Gümüş olanı bendeki 2 sene önce aldım. 5 senedirde sadece nemlendiricisi olanını kullanıyorumdum cocuk için.

Parfum toz oda kurulugu ve alerjenle ilgili bir sıkıntınız varsa mükemmel.