PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senedir bu sistemi satıyorsunuz nasıl rekabet olmasın diye şuan 3 kişiyee satacaksınız anlamadım
hunterstrategic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satmadıkları son 3 kişi arasında rekabet olmasın diye hocam
Aktif iki hesap var şuan satış yapan son kişi alınacak hocam. Satıp satmadigimi nereden biliyor da yorum yapıyorsunuz hocam acaba