Katılıyorum, bende çok beğenmedim

Zaten bir grafik tasarımcı ile anlaştık r10'da, o tarafa tamamen yeni çalışmalar yapılıyor. Evet yapay zeka ile yapmıştık

Çok teşekkürler geri bildirim için.
Sana bizim sitenin adını iletiyorum. Bak ona göre canlılık kat