BuyAdLink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum, bende çok beğenmedim Zaten bir grafik tasarımcı ile anlaştık r10'da, o tarafa tamamen yeni çalışmalar yapılıyor. Evet yapay zeka ile yapmıştık
Çok teşekkürler geri bildirim için.
Sana bizim sitenin adını iletiyorum. Bak ona göre canlılık kat