angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sliderın altındaki alanı ben hiç beğenmedim. E-ticaret sitesi bannerlarından çok blog sitesi bannerları gibi duruyor. Orayı ya kaldırın ya da daha güzel bir şekilde canlı renkler ile yapın. Sanırım görseller de yapay zeka ile üretilmiş. Bana pek hoş gelmedi.
Katılıyorum, bende çok beğenmedim Zaten bir grafik tasarımcı ile anlaştık r10'da, o tarafa tamamen yeni çalışmalar yapılıyor. Evet yapay zeka ile yapmıştık
Çok teşekkürler geri bildirim için.