kimse fikrini bütün detaylariyla anlatmak zorunda degil konuyu söylemesi yeter ayrica kimseden zorla fikir almiyorum
Ben zorla alıyorsunuz veya çalacaksınız demedim ki

Sadece diyelim ki ben fikrimi kısaca anlattım. Sonuçta beğenseniz de beğenmedim diyebilir ve fikri geliştirebilirsiniz. Yanlış mıyım ? Yani burada bahsi geçen ödülü vereceğinizin garantisi yok. Zira tatmin edici ödül kime göre tatmin edici.