Larisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mesaj ile en kötü ne olabilir ki deyip şirket kurmaya gireşecektim fakat

Bu mesajlardan sonra yine karamsarlıklar karamsarlıklar.. Konuyu açarken ne kadar karamsarsam şu an en az 2 katı daha fazla öyleyim
Dost acı söyler. Gerçeklerden sonsuza kadar kaçamazsınız.