@SavixieN; @aglooka;@insoft; @persius35;@murat709;@Bacterium; @DomainBRO; @bemre38;@murateroglu;@Aydin01;@nurettin;@ATAKANJS;@BaaRaaN; @A.AY;@eyefive5; @bilimokur; @Mutlubiter;@ozizimx;@VektorMedya;@Cycl0ne;@thelunar;@SeoAdresin;@osmanlitorunu;@OzeL;@palabey34;@Gytr;
hocamlar bugün sözde kıl dönmesi ameliyatım vardı ve hastaneye 8 de vardık. Dün gece 00 dan itibaren hiç bir şey yemeyip içmemem lazımdı ben de öyle yaptım. Oraya varınca yatışım için kelebek taktılar koluma ve iğne tarzı şeylerden çok korkarım doktor taktığında ona ne kadar kol kabiliyetimin olduğunu sordum. Kolumdan tutup 90 derece büktü bende tebessüm edip çıktım oradan. Bana söylenen oda 5 numaraydı oraya giderken bir anda her şey kararmaya başladı, sanırım tam bayılıcakken birileri tuttu ve oturttu havaya bakmamı sakin olmamı söylediler sonra geçti ve yatakta saat 16.30'a kadar cerrahı bekledim. cerrah geldi saatler sonra bu sırada çok acıkmıştım. cerrah benden özür dileyerek seni maalesef bugün ameliyat etmicez perşembe günü yapıcaz. çok yoğunmuş teyzeler vs gelmiş sana dua etsinler falan dedi bunu duyunca gerçekten çok sinirlendim geçirdiğim en kötü günlerden biri oldu acaba bütün devlet hastaneleri böyle mi ?