2015 yılında bende senin gibi korka korka para kazanıyordum. Kaç kere müşavire gittim, muhasebecilere sordum net bir yanıt alamadım. Hatta direk vergi dairesine gittim onca yere yönlendirdiler ancak yine de bir hal çare yoktu. Kafayı taka taka para kazanmaktansa hiç kazanmiyim dedim ve o an bıraktım. Ancak o süreye kadar para kazandığım için iş işten geçmişti. Ardından 2021 yılında güzel bir ceza yedim. 2015 yıllarında hiç bir soruma cevap alamadığım vergi dairesinde, bu sefer " sen youtuber mısın yoksa web adsense'ci misin" şeklinde yorumlar yapılıyordu.
Vergi verme işine de girmeni tavsiye etmem. Çünkü açılış yaptığın an geriye dönük ceza yiyebilirsin. Genç girişimciden faydalansan bile daha sonra sen önce vergisiz iş yaptın diye bu hakkını fazlası ile geri alabilirler.