utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Filament üreticisiyiz
Ne yazık ki sektörde bu bahsettiğiniz anlamda büyük sıkıntılar var. Sadece otomotiv değil başka alanlarda da son kullanıcılar yanlış yönlendiriliyor
Zamanında filament tercihinde en çok zarar görenlerden birisiyimdir
ABS filament diye aldığımız filamentler az bir ısıda sakız gibi eriyordu
Dayanıklı diye satılan filamentlerin her metrede bir çapı değişiyordu
Filament üretimi gerçekten çok zor bir durum hele ki abs filamenti düşünemiyorum.
Sonunda @Ugursuz; mustafa abinin önerdiği filamente geçtik rahat ettik.

Ancak piyasada bunların yanı sıra çin den markasız filamentleri ithal edip, boş makaraya kendi etiketlerini takan kişiler var.
Gerçekten filamentte çok oyunlar dönüyor.

Sektör mükemmel bir sektör ama bilinçsiz kişiler bu sektörde çok var.