Elinize sağlık hocam, benzeri olaylar çok kez yaşanıyor. Bazen firmayı getiren aracı firma tarafında da aynı senaryoyla karşılaştığım oldu. Hepsi +1 tecrübe kazandırıyor. Geçmiş olsun