Hocam merhaba şirket olmadığın için bir inceleme olsa bile sadece 1 yıllık olur (Daha yeni incelemeye girmiş birisi olarak söylüyorum). Hesabınızdaki miktar yıllık 800.000 TL'den az ise istisna tutarı olarak kabul ediliyor (Bunu da vergi müfettişi söyledi ve her yıl değişiyor). Bütün bunlarla uğraşmak istemiyorsan da para yatan hesabının olduğu bankaya gider ve hesabına gelen paraların vergisini vermek istiyorum dersin (Zaten bunu yapmak istemiyorsun ama kafan rahat eder)