Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yaşınız tutuyorsa genç girişimci olarak şahıs şirketiyle vergi mükellefi olmaya yaşınız yakınken başlayın. İleride ufak tutarlar için bile başınız ağrıdığında pişman olursunuz. Zaten genç girişimciyken bir sürü avantajınız oluyor. Ayrıca T.C. vatandaşı olup böyle bir başlık açmak bana göre hiç hoş değil. Her vatandaş gibi yaptığınız ticaretin vergisini ödemek zorundasınız. Öyle ya da böyle. Yol yakınken doğru yola girmeniz dileğiyle.