Selam arkadaşlar, global pazarda ve türkiye içerisinde makale ve bazı grafik tasarım hizmetleri veriyorum. Fakat iş devamlılığı olmadığı için ve daha çok günü kurtarma şeklinde çalışmalar yaptığım için hiç vergi vermeyi ya da vergi mükellefi olmayı düşünmedim. Fakat üniversitemden oluşan boşluklar ve kartopu etkisi gibi müşteri kitlemin zaman içinde artmasından sonra hatrı sayılır bir gelir elde etmeye başladım. Artık banka hesabıma para gelmesi beni çekindiriyor ve işlerime pek motive olamıyorum. Vergi mükellefi olma konusunda geçmişe yönelik vergi vermediğim için olası bir inceleme sonrası vergi cezası ödemekten çekiniyorum çünkü ödeyebileceğim bir durumum yok, dediğim gibi günü kurtarma şeklinde çalışıyordum. Bu konuda nasıl bir yol almalıyım? günde 2-3 saat yaptığım bir iş için muhasebeci, stopaj, vergi cezası vs. bu sürece dahil olmalı mıyım? yoksa işi bırakmalı mıyım