Merhabalar,
Yeni tasindim ve 2 gün oldu evi teslim alali. Fakat bir önceki kiraci evinde kedi besledigi icin ev maalesef kötü kokmaktadir. Ne zaman eve gelsem ev bi boguk koku icerisinde ve direkt havalandiriyorum. Kedileri cok severim ve kedi köpek sahibi arkadaslarimin evine gittigimde böyle koku ile karsilasmiyordum. Ben girmeden önce de boya yapilmis durumdaydi. Denemedim daha ama su, sirke karisimi ile her seyi silin yaziyor internette.
Bu durum ile karsilasan var midir?
Siz veya cevreniz bu sorunu nasil cözdü?