İnternet sağlayıcı firmaların hiç birisi 4/4'lük değil zaten.
Turknet öyle ttnet böyle , şu şöyle . eee o halde hiç bir firmayı kullanmayacaksın kapat interneti komple.
Turknetten çıkıp daha az şikayet olan firma bulamazsın çünkü.
Turknet hiç kullanmadım ama şikayet olarak çok sık'da duymadım. Ttnet yada diğer firmaları daha çok duyuyorum. Bende ttnet kullanıyorum 20 senedir sorun yaşamadım.