androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plastik astar kapatmaz hocam.
Plastik astar üstüne, akrilik astar atmanız gerekiyor.
1 Tane basit bir kompresör ve 1.3 meme boya tabancası yeterlidir.
Arkadaşın kompresörü yoksa tüp şeklinde satılan ahşap tamir macun çeşitlerinden kullanabilir. Önce kalın zımpara atıp ardından suyla ince zımpara çekerek pürüzsüz yüzey elde etmesi çok kolay. Tek olumsuz yönü kurumasını beklemesi ve kat kat zımpara atması biraz fazla zaman alıyor. Kullanım yönünden zorluğu yok.