Hocam selamlar.
Bence büyük bir markayı bu şekilde herkese kötülemek doğru bir durum değil.
Tabii ki yaşadığınız problemi topluluklarda söyleyin ki markalar kaliteli hizmet veriyorlarsa da daha kaliteli hizmet versinler.
Ancak bu şekilde iğneleyici cümlelerin biraz ağır olduğunu düşünüyorum.
Şahsen ben evimde yaklaşık 2 senedir TürkNet kullanıyorum, gayet memnunum. Bugüne kadar 1 kere problem yaşadım özür dileyip hızlıca işlemimi çözüme kavuşturdular.