Bu aralar TurkNet firmasına kasıtlı bir saldırı var gibi geliyor. Benim 10 taneye yakın hattım var gayet stabil şekilde işini yapıyor
Kasıtlı saldırıdan kastınız markaya karşı mı yoksa altyapıya karşı mı? Burada benim firmaya kasti olarak mı konu açtığımı düşünüyorsunuz?