Geçenlerde TT anlaşmam bitti. TT fiberde 50 mbps download ve 20 mbps upload alıyordum ve 170₺ veriyordum, hepsine zam kapıda zaten. TT'de ADSL'den fibere geçince ZXHN H298A modemi kendileri verdiler. Tabi bunun da TT'de kalma şartı var.

Yeni ISS arayışındaydım. Türknet düşünüyordum. Ama destek ve ara sıra hız düşmesi konusunda uyardılar. Özellikle tanıdıklarım, destek alma ve müşteri hizmetleri konusunda uyardı. Download hızının sabit kalması benim için önemli.

Zaten çoğu ISS'nin altyapısı TT'ye ait.

Türknette altyapı sorguda 100 mbps download-8 mbps upload alacağım söyleniyordu 200₺'ye. Ara sıra hız düşmesi, özensiz destek ve yetersiz upload diyince TT'de kalmaya karar verdim ve paketimi altyapımın desteklediği maks hıza çıkarttım. Tabi fiyatı da 400'leri buldu, ama bu süreçte ne kadar zam yaparlarsa yapsınlar ben etkilenmeyeceğim. TT fiberde şu an sabit 200 mbps ve 35-40 mbps upload alıyorum. 200 mbps'nin altına bir kere düştüğünü ve internetin kesildiğini bir kere bile görmedim. TT'yi kullandığım sürece destek konusunda da bir problem yaşamadım. TT her yerde gömülür ama bu süreçte modem farkının ve çekilen kablonun kalitesinin çok fazla etki ettiğini fark ettim.

Her yerde övülüp abartılan ve gençler arasında sadece isminin bilinmesinden dolayı Türknet'i tercih edenlerin sayısı fazla, tabi yüksek hıza karşılık fiyatının düşük olması da etken. Ama zam sözü vermeyip müşterilerine sürpriz yaşatan ve gerekli önemi sağlamamaları da bilinen bir şey.
Bütçesini zorlamayacaksa herkese tavsiye edeceğim şey yine TT'dir.